Boom na Mistrzostwach Świata w wynikach transmisji, mediów oraz frekwencji

Dodano: 28.10.2022, 16:06


Zakończone na początku października w Sydney, Mistrzostwa Świata potwierdziły wzrost zainteresowania żeńską koszykówką na całym świecie.



Odnotowano 1,1 miliarda wyświetleń i 14 milionów interakcji na globalnych platformach społecznościowych, co było 5x większym osiągnięciem niż na poprzednim turnieju w 2018 roku. Wszystkie materiały wideo jakie powstawały podczas turnieju, zostały wyświetlone pół miliarda razy! Było to 7x więcej, niż cztery lata temu na Teneryfie.

Konta społecznościowe @FIBAWWC zanotowały 4-krotny wzrost w ciągu 2022 roku, a oficjalna strona turnieju odwiedzona została przez 1,5 miliona fanów. Stanowi to prawie 100% wzrost w porównaniu z 2018 rokiem.

Jeśli chodzi o oglądalność, to w Australii osiągnięto poziom pół miliona widzów. W USA w porównaniu z turniejem na Teneryfie, oglądalność zskoczyła do góry 3-krotnie. Finał pomiędzy USA a Chinami obejrzało ponad 18 milionów widzów na kanale CCTV-5 w Chinach. Kolejne 23 miliony wyświetleń finału wygenerował Tencent.

Łącznie cały turniej obejrzało na żywo 145 000 widzów, co jest najwyższą frekwencją w historii turnieju.